Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
buba1985 *KOCHAM CIE!!! CZASEM ZAPOMINAM ŻE......TYLKO TO LICZY SIE.......... - blog4u.pl

KOCHAM CIE!!! CZASEM ZAPOMINAM ŻE......TYLKO TO LICZY SIE..........

:: ::

Witam w księdze gości

Dodaj do Księgi
|| Mariola ||
Siemka, fajny blogassek, ogólnie tutaj bardzo miło:).Zapraszam również do mnie, kiedy potrzebujesz troszkę rozrywki i nie tylko wtedy...:).Jeszcze tu wrócę, pozdrówka;*
|| brak www || data: 24/09/2006 13:37:24
host-84-9-147-242.bulldogdsl.com || IP: 84.9.147.242

|| Tomii ||
Fajna stronka, pozdrowionka.
|| brak www || data: 18/08/2006 11:35:00
brak hosta || IP: 213.77.102.5

|| Wercia ||
hejo :) fajny blogas :) zapraszma do nas i zyczę pwowodzonka :) papa
|| brak www || data: 27/06/2006 12:41:59
dn170.internetdsl.tpnet.pl || IP: 80.53.249.170

|| asgro ||
Witam serdeczne bardzo miły blogasek...Widac że jesteś zakochana...Oby tak dalej...Gorąco pozdrawiam asgro
|| brak www || data: 15/03/2006 11:15:19
gw2-tpnet.alpat.net || IP: 83.17.171.50

|| Twoj misio pysio ||
Twoj misiek bardziooooooooooooooo mocniutko Cie kocha i Kochac Cie bedzie zawsze...jestes aniolem ...KOCHAM CIE i masz superowego bloga
|| brak www || data: 19/02/2006 19:00:12
bzi41.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP: 83.30.54.41